۱۳۸۹ فروردین ۳, سه‌شنبه

نژادها

بازی تراوین یک بازی استراتژیک آنلاین می باشد، که در آن شخص یا افرادی که اکانت مورد نظر را می گردانند و همچنین میزان تجربه و قرار کرفتن بازیکنان ماهر در کنار هم بسیار نقش مهمی دارد. همچنین میزان آنلاین بودن اکانت نیز مهم می باشد. دیپلماسی از اساسی ترین ارکان این بازیست. داشتن گلد دست بالا را به صاحب اکانت داده و برتری های خاصی را نسبت به افرادی که گلد استفاده نمی کنند ایجاد می نماید.
در بازی تراوین همکاری و مودت حرف اول و آخر را میزند،چه بسیار بازیکنانی که در ابتدای سرور با رشد و غارت سریع توانسته اند از تمام بازیکنان سرور پیشی بگیرند اما به دلیل غرور کاذب و اعتقاد نداشتن در عمل به بازی گروهی پس از چندی راهی جز حذف اکانت در پیش روی خود ندیده اند.
مواردی که به عنوان ضعف یا برتری یک نژاد در این وبگاه بیان شده دیدگاه شخصی اینجانب است و خودم به شخصه بر این باورم قدرت یک اکانت را در تراوین نژاد آن تعیین نمی نماید و فقط نحوه عمل بازیکن ماهر است که به اکانت مزبور توانایی و جایگاه می بخشد.برای اثبات این موضوع خاطرنشان می کنم که : همیشه بهترین های سرور WW را به لول 100 نمی رسانند و چه زیاد در سرورهای مختلف دیده ایم که بازیکنی نه چندان صدر نشین بازی را به اتمام برده و افتخار پایان بخشیدن به سرور را به خود و هم اتحادی هایش هدیه کرده است(تراوین یک بازی تیمی است)
........................................................................................................
ضعف نژادهای تراوین
------

-
ضعف های نژاد گول

-
ضعف های نژاد رومی

...................................................................................

برتری نژادهای تراوین

------
برتری های نژاد توتن

-
برتری های نژاد گول

-

برتری های نژاد رومی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر