۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

برتری های نژاد توتن

نژاد توتن

توتن ها

توتن ها The Teutons نژاد ی غارتگر هستند. خصوصیات نژاد توتن برای بازیکنانی مناسب است که می توانند مدت زمان زیادی آنلاین باشند و علاقه به پیشرفت سریع و خرج کردن طلا دارند ، اما انتخاب توتن ریسک هایی را دارد که نه در اوایل بازی بلکه در اواسط بازی مشهود تر میشود. از خصوصیات نژاد توتن میتوان به :
1 . امتیاز غارت : فقط توتن ها می توانند قسمتی از حجم مخفیگاه را غارت کنند که بسته به ورژن بازی از یک سوم تا نصف حجم مخفیگاه یا 20% را می توانند به تاراج برند.
2 . میزان بالای حمل منابع توسط سربازها : در اسطلاح تراوین بازها جیب سربازهای توتن برای حمل منابع نسبت به روم و گول گشادتر است.
3 . دارا بودن سرباز پایه غارتگر و ارزان و سریع : گرزدار توتن بسیار ارزان می باشد اما بالاترین توانایی حمل منبع( 60 واحد) را در مقایسه با سایر پیاده نظام ها در همه نژاد ها دارد، گرزدار با سرعت 7 فرسنگ در ساعت سریعترین پیاده نظام غارتگر می باشد.
4 . ارزان بودن نیروها : نیروهای توتن نسبت به نیروهای نژاد روم و گول ارزان تر است.
5 . سرعت بالاتر در تولید نیرو : سربازخانه و اصطبل توتن سرعت زیادی در ساخت نیرو دارد و همین امر هم باعث می شود جبران نیروهای از دست رفته در جنگ برای توتن راحت تر نسبت به نژاد روم و گول باشد.
6 . قویترین دیوار دفاعی به نام دیوار خاکی یا گلی از نظر استحکام و پایداری(نه امتیاز دفاعی) در مقابل دژکوب از آن توتن هاست که در ساخت آن نیازی به آهن نیست.
7 . جاسوس پیاده : در ابتدای بازی دست یافتنی ترین جاسوس ارزان مختص توتن ها می باشد.
8 . داشتن نیروهای کاملا تخصصی : نیروهای نژاد توتن کاملا تخصصی می باشند ، گرزدار (مناسب برای غارت)، نیزه دار(مناسب برای دفاع در مقابل سواره نظام)، تبرزن (پیاده نظام تخصصی هجومی )، دلاور (مناسب برای دفاع در مقابل پیاده نظام)،شوالیه توتن (مناسب برای دفاع و حمله)
9 . توانایی بالای حمل منابع توسط تاجران : هر تاجر می تواند تا 1000 منبع حمل کند.
10 . قویترین پیاده نظام دفاعی در مقابل سواره نظام مهاجم : نیزه دار توتن با توانایی 60 واحد دفاعی در مقابل سواره نظام مهاجم قویترین پیاده نظام دفاعی در پست خود است.
11 . قویترین دژکوب از نظر تهاجمی با قدرت تخریب 65 واحد به ازای هر دژکوب برای توتن است.
12 . رئیس ارزان قیمت : رئیس در نژاد توتن از سایر نژادها ارزان قیمت تر است و پیش نیاز برای ساخت آن هزینه کمتری دارد زیرا در سایر نژادها برای ساختن رئیس علاوه بر داشتن دارالفنون سطح 20 نیاز به اردوگاه سطح 10 می باشد که در نژاد توتن نیازی نیست اردوگاه حتما سطح 10 باشد و با یک دارالفنون سطح 20 و اردوگاه سطح 5 هم ساختن رئیس مقدور است.
13 . داشتن لیموناد سازی: لیموناد سازی یا قهوه خانه یا نوشابه سازی ( آبجو سازی) فقط مخصوص نژاد توتن می باشد و با ساختن آن به ازائ هر سطح یک درصد به قدرت هجومی نیروهای توتن اضافه می شود.
در مجموع توتن ها به علت پتانسیل غارتی که دارند اگر توسط یک بازیکن مجرب هدایت شوند می توانند آنچه را که دیگر نژادها در رویاهایشان نمی بینند تحقق بخشند زیرا آنها قادرند منابع گزافی به دست آورند ولی خاطرنشان می کنم اگر توتن ها از طرف دوستانشان با نژادهای دیگر(روم و گول) پشتیبانی نشوند کاری سخت در پیش دارند ، یک توتن می تواند در ابتدای بازی جنگی زود هنگام به راه بیاندازد و پیروز نبرد باشد، پس اگر دوست دار خشونت ، مدال غارت ، پیشرفت،زورگویی و مهمتر از همه همکاری و ورود به یک اتحاد قوی می باشید و زمان زیادی را برای بازی دارید توتن بهترین گزینه برای شماست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر