۱۳۸۹ فروردین ۶, جمعه

ساختمان اصلی

ساختمان اصلی

ساختمان اصلی



ساختمان اصلی قلب تپنده هر دهکده می باشد ،بازی تراوین همچون یک مسابقه دو پی ریزی شده ، در تراوین زمان اهمیت به سزایی دارد و برای اینکه شما در این کورس از دیگران پیشی بگیرید باید در کمترین زمان نسبت به دیگران منابع و ساختمانهای مطلوبتان را بسازید.
اولین و مهمترین تاثیر ساختمان اصلی کاهش زمان ساخت و ساز می باشد. این امر را با مصرف گلد می توان به صورت آنی انجام داد،ولی به یاد داشته باشید در شهر WW (شگفتی های جهان) شما هرگز نمی توانید از طلا استفاده نمایید ، در شهر شگفتی های جهان دست بالا از آن کسی است (بدون در نظر گرفتن حملات سنگین بر روی دهکده WW ) که ابتدا و زودتر از همه ساختمان اصلی را به سطح 20 برساند. برای این منظور ابتدا ساختمان اصلی را تا سرحدی که انبار ها جا دارد ارتقا دهید و هنگامی که ساختمان اصلی به سطحی رسید که هزینه ارتقاء آن از سقف انبار و یا انبار غذای شما بیشتر بود نوبت به ارتقاء انبار یا انبار غذا می رسد، پس از ارتقاء انبارها تا سقف مورد نیاز برای ارتقاء ساختمان اصلی فورا ساختمان اصلی را ارتقاء دهید و به همین ترتیب تا لول 20 پیش روید هر زمان که نیاز به ارتقاء گندم زار برای افزایش لول انبارها یا ساختمان اصلی داشتید فقط یک گندم زار را یک لول افزایش دهید،این روش سریعترین راه برای رشد شهر شگفتی های جهان می باشد.
ساختمان اصلی پیش نیاز بعضی از ساختمان ها می باشد به طور مثال:
برای احداث انبار ، انبار غذا و سفارت ساختمان اصلی سطح 1 باید موجود باشد.
برای احداث اسلحه سازی ، زره سازی ، سرباز خانه ، دارالفنون ، عمارت قهرمان ، بازار ، شما نیاز به ساختمان اصلی سطح 3 دارید.
برای احداث کارگاه ، اقامتگاه ، قصر ، سنگ تراشی ،چوب بری،آجرپزی، ذوب آهن،نانوایی نیاز به ساختمان اصلی سطح 5 دارید.
برای ساخت تالار شهر ، خزانه ، انبار بزرگ ، انبار غذای بزرگ نیاز به ساختمان اصلی سطح 10 می باشد.
از امکانات دیگری که ساختمان اصلی به دهکده شما می دهد تخریب ساختمان ها ست، هنگامی که ساختمان اصلی به لول 10 می رسد بازیکن با وارد شدن به این ساختمان می تواند ساختمانهای مورد نظر خود را تخریب نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر