۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

تالار شهر

تالار شهر

تالار شهر



از اساسی ترین و استراتژیک ترین زیرساخت ها تالار شهر می باشد. کلا هدف از غارت بالا و به دست آوردن منابع زیاد در دید کلان بالا بردن امتیاز فرهنگی می باشد و این امر در تراوین میسر نمی شود مگر با برقراری جشن های بی وقفه در تالار شهر .
در مجموع تالار شهر سه کارایی دارد :
1 . بالا بردن امتیاز فرهنگی توسط برگزاری جشن کوچک و بزرگ
2 . بالا بردن سطح وفاداری دهکده ای که در آن جشن بر قرار می شود فقط با برگزاری جشن بزرگ (هنگامی که مهاجمی با رئیس به شما حمله می کند و از میزان وفاداری دهکده شما می کاهد با برگزاری جشن بزرگ در همان دهکده می توان درصد وفاداری را ترمیم نمود)
3 . بهتر کردن سطح عمل کردن رئیس دهکده (چف) با برقراری جشن بزرگ در دهی که چف به آن متعلق است.
پیش نیازهای ساخت تالار ساختمان اصلی سطح 10, دارالفنون سطح 10 می باشد، شما با ساخت تالار در سطح 1 فقط امکان برگزاری جشن کوچک را به دست می آورید، اما با ارتقاء تالار شهر تا سطح 10 می توانید جشن بزرگ برگزار کنید، هر اندازه سطح تالار بالاتر باشد ، زمان برگزاری جشن ها چه از نوع کوچک و چه از نوع بزرگ کمتر می شود.
تفاوت جشن بزرگ و کوچک در میزان تولید امتیاز فرهنگی ، مدت زمان برگزاری ، هزینه و تاثیرات متفاوت آن بر دهکده از نظر وفاداری و تاثیر بر روی عملکرد رئیس می باشد که در آینده به صورت کامل در همین وبلاگ توضیح خواهم داد ، اما همیشه دست بالا و اولویت در سطوح بالا و رقابتی با جشن بزرگ می باشد .
میزان تولید امتیاز فرهنگی برای هر جشن کوچک 500 واحد و هر جشن بزرگ 2000 واحد معیین شده ، کاربرد امتیاز فرهنگی برای احداث یا تصرف دهکده جدید می باشدبه طور مثال شما برای احداث دومین دهکده خود به 2000 امتیاز فرهنگی و سومین دهکده 8000 امتیاز فرهنگی نیازمندید که جشن های فوق روند افزایش امتیاز فرهنگی را تسریع می کند.
هزینه برگزاری جشن کوچک 6400 چوب - 6650 خشت - 5940 آهن - 1340 گندم

هزینه برگزاری جشن بزرگ 29700 چوب - 33250 خشت - 32000 آهن - 6700 گندم
امید است تالارهای تمام شهرهایتان سطح 20 و همواره جشن بزرگ در آنها برقرار باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر