۱۳۸۹ فروردین ۱۴, شنبه

سفارت

سفارت

سفارت



سفارت زیر ساختی تعیین کننده برای افرادی است که به دیپلماسی علاقه مند می باشند. شما با احداث سفارت در سطح 1 فقط امکان پیوستن به یک اتحاد را برای اکانت خود فراهم می کنید، اما برای ایجاد یک اتحاد ،حداقل نیاز به داشتن یک سفارت سطح 3 دارید. با افزایش هر لول امکان پیوستن 3 اکانت به اتحاد داده می شود و تا لول 20 اتحاد ظرفیت نگهداری 60 اکانت را پیدا می کند.
در بازی تراوین کار گروهی حرف اول و آخر را می زند بر همین اساس بسیاری از بازیکنان با هوش سعی بر این دارند که در ابتدای بازی اتحادی قوی و محکم و منطقه ای را ایجاد کنند. منظور از اتحاد قوی منطقه ای جذب بهترین بازیکن های یک منطقه مثلا جنوب غرب(--) در یک اتحاد است. و این امر اخیر براورده نمی شود مگر با بالا بردن سریع لول سفارت و چانه زنی برای جذب بازیکنان خوب.
تنها پیش نیاز برای ساخت سفارت ساختمان اصلی سطح 1 می باشد که همین گویای آن است که طراح بازی به خوبی درک کرده که در سطوح بالا بین میزبانان اتحادها برای جذب بهترین بازیکنان چه رقابت فشرده ای وجود دارد ،برای همین حداقل پیش نیاز برای ساخت یک سفارت را در نظر گرفته.
هنگامی که از طرف یک اتحاد برای شما دعوتنامه ارسال شود شما می توانید در سفارت موافقت خود را با پیوست به اتحاد مزبور تایید کنید.
نکته ها:
1 . سفارت در سطح 1 فقط پیش نیاز احداث قصر می باشد و پیش نیاز هیچ ساختمان دیگری نیست.
2 . سفارت از جمله ساختمان هایی است که امتیاز فرهنگی خوبی را تولید می کند.
3 . هنگامی که میزبان یک اتحاد (بازیکنی که سفارت اصلی یک اتحاد را دارد) حذف اکانت کند و یا از اتحاد خارج شود ، تمام امکانات اتحاد به بازیکن دیگری در همان اتحاد به صورت اتوماتیک منتقل می شود که سطح سفارت بالاتری نسبت به هم اتحادی های خود داشته باشد و در صورتی که چند نفر در اتحاد مزبور سفارت هم سطح داشتند ، میزبان اصلی اکانتی می شود که جمعیت بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد.
4 . با نابود کردن سفارت اصلی یک اتحاد(سفارت میزبان) ، امکانات آن اتحاد و مدیریت اتحاد به شخص دیگری در همان اتحاد منتقل نمیشود،این امر موقعی رخ می دهد که خود میزبان فقط حذف اکانت کند و یا از اتحاد خارج شود.
5 . با نابودی سفارت اصلی یک اتحاد به هیچ وجه اتحاد نابود نمی شود و فقط فریز می شود، تا زمانی که دوباره سفارت ساخته نشود و به لول دلخواه قبلی نرسد فقط عضوگیری غیر ممکن میشود.
در زیر می توانید امکاناتی را که یک سفارت به موسس اتحاد میدهد مطالعه نمایید:



لازم به ذکره که بجز موسس اتحاد بقیه اعضا فقط نیاز به سفارت 1 دارن و سطح سفارت بالا تر براشون کاربرد نداره ( بجز بالا بردن امتیاز فرهنگی )


در این قسمت شما ( موسس اتحاد ) تعداد 8 دکمه رادیویی >> مشاهده میکنید که به ترتیب توضیح میدم ...

1. اعطای مقام : واضحه که برای دادن پستی به یکی از اعضای اتحاد از این گزینه استفاده میشود ... برای این منظور پس از انتخاب این قسمت از شما نام بازیکن ( نام کاربری ، نه نام دهکده ) عضوی که میخواهید به آن مقام دهید رو از شما میخاد ، با دادن اون در مرحله بعدی شما میتونید سمت اون فرد ( مثلا وزیر اور خارجه / ملکه / فرمانده جنگ / و ... ) رو انتخاب کرده و میزان قدرت های اون فرد رو مشخص کنید ... ( که چه توانایی هایی داشته باشه )

2. تغییر نام : در این قسمت نام و علامت اتحاد رو انتخاب میکنید دقت کنید که علامت نام اصلی و چیزی هست که در پروفایل اعضا نوشته میشود و در قسمت آمار اتحاد شما با آن نام شناخته میشود که لازم به ذکره که قسمت علامت محدودیت حداکثر 8 حرف رو داره .

3. اخراج بازیکن : واضحه ... فقط برای انجام این کار از شما نام کار بری و در نهایت برای ضریب امنیتی بالاتر سیستم مجددا رمز عبور اکانت شما رو درخاست میکنه .

4. تغییر توضیحات اتحاد : قسمت مورد علاقه اکثر موسسین عزیز ! در این جا توضیحاتی رو پیرامون اتحاد تون میتونید بنویسید که تمامی کاربران تراویان ( در اون سرور ) میتونن اونا رو مشاهده و مطالعه کنن که دو قسمت مجزا داره .

5. سیاست اتحاد : در این قسمت شما میتونید برای اتحاد های دیگر دعوتنامه صلح ، متحد شدن و یا اعلان جنگ بفرستید ... بدیهیه که فقط برای اعلان جنگ نیاز به تایید اتحاد دیگر نیست ... در ضمن پیشنهادات دیگر اتحاد ها که برای شما ارسال میشه نیز فقط در این جا قابل تاییده ...

نکته : شما با زدن کد های زیر در قسمت توصیحات میتونید متحدین ، اتحاد های در آتش بس ( صلح ) و دشمنان ( در حال جنگ ) خودتون رو در توضیحات اتحاد برای دیگران قابل رویت کنید که با لینک اون اتحاد همراهه ...

[ally] = نمایش متحدین

[war] = نمایش دشمنان ( در حال جنگ )

[nap] = نمایش اتحاد های در حال صلح ( آتش بس )

[diplomatie] = نمایش کل آمار بالا به صورت یکجا

6. دعوت یک بازیکن به اتحاد : واضحه ... فقط باید نام بازیکنی طرف رو بدید و منتظر باشید تا طرف تایید کنه .

7. لینک فروم : اگر شما به جای این که از فروم تراویان استفاده کنید میخواهید از وبلاگ یا وب سایت شخصی خودتون استفاده کنید ، در این قسمت آدرس اون سایت یا وبلاگ رو مینویسید ... دقت کنید که برای این که از فروم خود تراویان استفاده کنید ، باید این قسمت خالی باشه ... ( توضیحات تصویری در پست قبل )

8. خروج از اتحاد : و آخرین گذینه ، خروج از اتحاده که برای اینکه از اتحاد بیرون بیاید باید از این گذینه استفاده کنید ، در این قسمت نیز سیستم از شما رمز اکانت رو درخواست میکنه .

نکته 1 : این قسمت تنها قسمتیه که برای همه اعضا وجود داره ( حتی اعضایی که به اون ها سمت نداده باشید )

نکته 2 : برای اینکه عضو اتحاد دیگری بشید حتما باید اول از اتحاد قبلی خارج بشید .




نکات کلی :

رتبه اتحاد بر اساس جمع میزان جمعیت کل اعضا در نظر گرفته میشه ...

اول دقت کنید ، معمولا پیوستن به یک اتحاد دیگر برای بازیکنان عادی و کسانی که آمادگیشو ندارن خیلی بهتر از تاسیس یک اتحاد هست .


جانشین دسترسی به قسمت تغییرات رو نداره .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر