۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه

شگفتی جهان

شگفتی جهان


شگفتی جهان


شگفتی جهان ( Wonder of the World ) آخرین زیر ساخت و محور بازی تراوین ، ساخت کامل شگفتی جهان که در سطح 100 این مهم صورت می گیرد هدف نهایی یک متا (اتحاد اتحادهای بزرگ)،یک ربع نقشه ،یک اتحاد و افتخار یک بازیکن که توانسته آن را کامل کند می باشد.
تعریف سایت تراوین از شگفتی جهان : شگفتی جهان، افتخاری بزرگ برای سازنده آن به حساب می آید. تنها ثروتمندترین و ابرقدرت ترین بازیکنان قدرت ساخت این شاهکار و دفاع از آن در مقابل دشمنان را خواهند داشت.

نقشه ساخت قدیمی


نقشه ساخت قدیمی


شگفتی جهان را فقط در دهکده های قدیمی ناتارها می توان بنا کرد. همچنین برای ساخت آن به نقشه ساخت نیز احتیاج خواهید داشت، و در سطح 50 به یک نقشه جدید دیگر. نقشه دوم باید در دست یک بازیکن دیگر از اتحاد شما باشد.

پیش نیاز ساخت شگفتی جهان نقشه ساخت قدیمی است که بالطبع باید از ناتارها گرفته شود. به یاد داشته باشید ناتارها 13 دهکده قدیمی را بنا می کنند که مخصوص ساخت شگفتی جهان است و آن را باید با رئیس تسخیر کرد.
برای نگهداری نقشه قدیمی نیاز به خزانه سطح 10 می باشد

دهکده قدیمی ناتارها

یک دهکده قدیمی ناتارها که در آن شگفتی جهان توسط یک گول به سطح 100 رسیده

داخل شهر شگفتی جهان از طلا نمی توان استفاده کرد،چه در ساخت سریع و چه تعدیل منابع باشد تنها امکانی را که می توان از طلا در شهر شگفتی جهان استفاده کرد اکانت پلاس هست.
شگفتی جهان را می توانید در سطح 1 نامگذاری کنید و فقط می توانید تا تکمیل سطح 11 نام آن را تغییر دهید.
داخل شهر شگفتی جهان نمی توان خزانه احداث کرد لذا ازاثر کتیبه های کوچک بر شهر شگفتی جهان باید صرف نظر کرد زیرا کتیبه های کوچک تاثیرشان فقط بر روی دهکده ای است که در آن قرار دارند پس وقتی خزانه ای در دهی نتوان ساخت کتیبه ای هم نمی توان در آن نگهداری کرد، اما کتیبه های بزرگ بر روی شهر شگفتی جهان تاثیر دارند به غیر از اثر کتیبه گیج کننده بزرگ بر هدف گیری ساختمان شگفتی جهان.
برای تسخیر دهکده قدیمی ناتارها نیازی به ارسال منجنیق و تخریب اقامتگاه یا قصر نیست.
ارسال منابع به شهر شگفتی های جهان از طرف اکانت های دیگر هیچ محدودیتی ندارد و شامل قانون تراوین نمی شود. خاطرنشان میکنم که حتی یک اتحاد بزرگ هم قادر نیست به تنهایی شگفتی جهان را با سرعت مطلوب به سطح 100 برساند چه برسد به یک اکانت تنها پس این امر (ارسال نا محدود منابع) اجتناب ناپذیر است.
مصرف گندم نیروها در دهکده های شگفتی جهان نصف می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر