۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

انبار بزرگ

انبار بزرگ

انبار بزرگ

انبار بزرگ زیر ساختی بسیار ویژه است.ساختمانی استراتژیک که در سطح 20 ظرفیت نگهداری 240000 از منابع چوب،خشت و آهن را دارد. بازیکنان بزرگ با توجه به کمبود جا برای ساخت ساختمانها درون دهکده بیشتر به ارزش آن واقف هستند. پیش نیاز ساخت انبار بزرگ ساختمان اصلی سطح 10 و شگفتی جهان سطح 0 (شهر WW که باید از ناتارها گرفت به علاوه نقشه قدیمی)می باشد.
تعریف سایت تراوین از انبار بزرگ : در انبار، تولیدات شما يعني چوب، خشت و آهن ذخیره می گردد. در انبار بزرگ با توجه به اینکه ظرفیت بیشتری دارد، می توانید مقادیر بیشتری منابع نسبت به انبار معمولی ذخیره کنید.
البته همه می دانند که ساخت WW بدون انبار بزرگ امکانپذیر نیست. اما چگونه می شود بدون داشتن شهر WW انبار بزرگ احداث کرد؟ پاسخ به این سوال کتیبه است.
متاسفانه در قسمت پیش نیازهای ساخت انبار بزرگ در سایت تراوین این مسئله گفته نشده. یک بازیکن هنگامی که یکی از دوکتیبه انبار برتر کوچک یا انبار برتر بزرگ را داشته باشد ، می تواند این ساختمان را احداث کند.
پس یک پیش نیاز دیگر ساخت انبار بزرگ ساختمان اصلی سطح 10 + کتیبه انبار برتر (کوچک یا بزرگ) می باشد.
کتیبه انبار برتر کوچک به شما این امکان را می دهد که انبار بزرگ را فقط در دهکده ای که حاوی کتیبه می باشد احداث کنید ، برای نگهداری کتیبه انبار برتر کوچک نیاز به خزانه سطح 10 می باشد.
کتیبه انبار برتر بزرگ امکان ساخت انبار بزرگ را در تمام دهکده ها فراهم می کند و برای نگهداری آن نیاز به خزانه سطح 20 است.
بدون تردید انبار بزرگ امکانات زیادی را به شرح زیر فراهم می کند:
1 . امکان بالا بردن منابع پایتخت به سطوح بالاتر از 18
2 . مصرف کمتر طلا برای تعدیل منابع
3 . داشتن جای بیشتر درون دهکده برای احداث ساختمان های ضروری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر