۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

زره سازی

زره سازی

زره سازی

زره سازی ساختمانی مهم در امر دفاع محسوب می شود. اهمیت آن از آن جهت است که سطح کیفی قدرت تدافعی سربازان را افزایش میدهد.
پیش نیاز احداث زره سازی وجود ساختمان اصلی سطح 3 و دارالفنون سطح 1 در داخل دهکده می باشد.
تعریف سایت تراوین از زره سازی : در كوره هاي ذوب زره سازی، برای جنگجویانتان زره ساخته می شود و با بالا بردن سطح آن می توانید پوششهای بهتری برای جنگجویان خود بسازید.
با ارتقاء هر یک سطح ساختمان زره سازی، در داخل آن امکان بهبود قدرت زره سربازان تا سقف همان سطح داده می شود.به طور مثال اگر بازیکنی در یکی از دهکده هایش سطح زره سازی را تا مرحله 7 ارتقاء داده باشد فقط می تواند سطح زره سربازان آن دهکده را تا لول 7 بهبود ببخشد.
افزایش سطح زره سربازان فقط ارزش دفاعی دارد و در قدرت حمله موثر نیست، به همین خاطر بهتر و اقتصادی تر آن است که فقط سطح زره سربازان دفاعی را بهبود بخشید،که در زیر نیروهای دفاعی هر نژاد که باید سطح زره آنها تا لول 20 ارتقاء یابد را می توانید بخوانید:
نژاد رومن : سرباز لژيون، محافظ و خبرچین
نژاد گول : سرباز پياده، كاهن و ردیاب
نژاد توتن : نيزه دار ، دلاور و جاسوس
خاطر نشان می کنم که اثر زره سازی و سطح آن فقط بر روی سربازان همان دهکده می باشد ،به طور مثال اگر شما در دهکده پایتخت خود سطح زره سازی را تا مرحله 20 و لول سربازان آن را تا سطح 20 افزایش داده باشید به هیچ وجه قدرت دفاعی نیروهای ساخته شده در دهکده دیگر شما افزایش نمی یابد.
با تخریب زره سازی اثر آن از بین نمی رود به طور مثال اگر به دهکده بازیکنی که لول زره سازی و زره نیروها را تا سطح 14 بالا برده است با منجنیق حمله شود و زره سازی به کلی تخریب شود ، باز هم نیروهایی که در آن دهکده ساخته می شود از نظر پوشش زرهی سطح 14 می باشد. بازیکنان از این ترفند استفاده کرده و زره سازی و سطح زره سربازان را تا آخر یعنی سطح 20 افزایش می دهند و سپس خود آن را تخریب می نمایند تا از جای آن در داخل دهکده برا احداث ساختمان های مهمتر استفاده کنند.

امتیاز اضافه شده با ارتقاء یک نیرو تقریباً 1.5% (فاکتور 1.015) بأزای هر سطح می باشد. این به این معنی است که ارزش تدافعی یک نیرو حاصل ارزش تدافعی پایه آن نیرو ضرب در 1.015 به توان سطح زره سازی است. {ارزش پایه * (1.015)^سطح زره سازی}. برای مثال، سرباز پیاده گول یک ارزش پایه تدافعی در برابر پیاده نظام برابر با 40 دارد. با ارتقاء سرباز پیاده گول درزره سازی نتایج ذیل به دست می آید:
دفاع در مقابل نیروی پیاده
سطح 0 = 40
سطح 1 = 40.6 (40*1.015^1)
سطح 2 = 41.2 (40*1.015^2)
.
.
دفاع در مقابل نیروی سواره
سطح 0 = 50

سطح 1 = 50.75 (50*1.015^1)
سطح 2 = 51.5 (50*1.015^2)
.
.
حال می توانید همانند برآورد اثر ارتقاء اسلحه سازی بر روی قدرت تهاجم سربازان، اثر ارتقاء زره سازی بر روی قدرت تدافعی سربازان را محاسبه نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر