۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

تجارتخانه

تجارتخانه

تجارتخانه

در بازی تراوین با احداث تجارت خانه Trade Office شما به میزان قابلیت حمل منبع توسط تجار در همان شهری که تجارتخانه را ساخته اید می توانید بیافزایید. این میزان به ازاء هر سطح 10% می باشد، که بسته به نژاد شما قابلیت حمل منبع در بازار بالا می رود.
به طور مثال تجارت خانه با سطح 1 درنژاد توتن که ظرفیت تجار آن 1000 منبع است قابلیت حمل 1100 منبع را می دهد و برای نژاد رومی در همان سطح که ظرفیت تجار آن 500 منبع می باشد قابلیت حمل 550 منبع را فراهم می کند.
پیش نیازهای تجارتخانه بازار سطح 20 و اصطبل سطح 10 می باشد.
میزان تولید روزانه امتیاز فرهنگی تجارتخانه در سطح 20 معادل 115 CP می باشد.
تعریف سایت تراوین از تجارتخانه : در تجارت خانه، قابلیت حمل منابع توسط تاجران بالا می رود. هر چه سطح آن بالاتر باشد، تاجران قابلیت حمل منابع بیشتری خواهند داشت. در هر سطح بالاتر، قابليت حمل حدود 10٪ بیشتر می شود. در سطح 20 تاجران قادر به حمل سه برابر بیشتر خواهند بود.
با توجه به تعریف بالا اگر بازیکنی با نژاد گول تجارتخانه را به سطح 20 برساند هر یک از تجار آن قابلیت حمل 2250 منبع را به دست می آورند. پس باید توجه داشته باشید که تجارتخانه به هیچ وجه سرعت تجار شما را افزایش نمی دهد و فقط ظرقیت تجار را بالا می برد.
بازیکنان خوب بسته به نیاز خود تجارتخانه را بنا می کنند و سطح آن را افزایش می دهند که آنها را می توان به سه دسته تقسیم کرد.
1. افرادی که در بازی به تجارت می پردازند و سود قابل توجهی می برند.
2. افرادی که شهرهای فیدر آنها نیاز به تجارتخانه دارد تا هر چه بیشتر شهرهایی را که در آن نیاز به تزریق منبع می باشد مانند شهر همر یا پایتخت را تغذیه کنند.
3 . افرادی که شهر غارتگر آنها بسیار فعال است و برای اینکه منابع در آن سر ریز نشود هرچه سریعتر باید انتقال منبع را به شهرهای دیگر انجام دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر